HOS PAPPA!

Hej festprissar! ;)
 
Haha nej då. Jag sitter i lägenheten med Fiddeli (min hund) och bara myser. Ska tvätta bort sminket snart och vara lite tråkig och lägga mig och vakna i vettig tid imorrn. Har busat runt med Molly, Tindra och Fiddeli hela kvällen så ör rätt trött nu haha. Nu åker myskläderna på haha. Ska mysa ner mig i sängen med Fiddeli ;) Mys mys!
 
Försökte få igång tv:en men lyckades inte hahah någon kabel krånglade så sket i det :) Är ju inte så teknisk av mig haha. Och pappa har gått och lagt sig så jag vill störa han heller!! ;)
 
Har myst med pappa hela kvällen och kollat på X - Factor hehe! ;) Sen ville han filma mig när jag sjöng haha, Självklart sprack rösten i slutet hahaha började asgarva. Nej men nu känner jag att bara spinner på så,
 
 
 
 
GODNATT PUSS PÅ ER ALLA!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0