SKÄRHOLMEN!

Hejsan gullungar!
 
Myser med Fiddan i soffan och lyssnar på "little things" av 1D, har fastnat totalt. Var vid Skärholmens Centrum idag och handlade. Eller aa pappa köpte en mössa hehe. Behövde en så det vare bara bra, skulle köpt träningsbyxor/löparbyxor men dom fanns inte i min storlek vilket var lite synd. :( Kerstin handlade lite tvålar och mössor osv. Sen så åkte vi hem och har kollat på tv och bara myst med hundarna helt enkelt!!
 
Men annars händer det inte mycket här. Det är jättetyst och fiddeli sover haha ska gå och lägga mig liite tidigare ikväll. Somnade ganska sent igår haha men hade en mysig hund som tog ganska stor plats i 90 - sängen haha. Jag som är van med min 140 haha. Men Ni får ha det så bra resten av kvällen vad ni än gör. Ha det kul på festen, krogen eller framför tv:en, eller på resan eller ja vad som helst haha!
 
(Ska upp lite tidigare imorrn, en släkting fyller år imorrn och ska ha "kalas" för släkten vid 2 tiden. Lill-Ludde blir 11 år. Stor kille! )
 
 
 
 
 
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0