Cappuccino!

Hej bloggen.. Sitter och dricker en varm god cappuccino haha har småbråkat med mamma men det är bra nu eller ja okej typ haha, har större och andra jobbigare problem än lite smågnäbb med familjen. Kom in till stan för ett tag sen osv. Det är fullt upp här men vi förväntar oss att kanske iaf bli klara med alla kökskåpen nu under påsklovet. Mitt rum är snart klart. Jippie! Ska faktiskt få en tv snart i mitt rum vår gamla ifrån skogås tror det är typ 32 tum eller något sånt vet inte riktigt så jag har tagit med mitt liilla bassystem dvd och min gamla boxer till min förra tv. Nu ska det fixas haha. SKa sätta upp lite hyllor och fylla i AIK märket på min vägg m.m Men nu ska jag ta och äta något skriver antingen senare ikväll annars imorrn!



 





Tänk att komma till en färdiglagad frukost på bordet med den här koppen framför sig på bordet.
Jag har nästan precis lärt mig att kunna göra såna hjärtan med grädde i varm choklad eller kaffe!










- Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0