Katastrof .. !!đŸ˜’â€

Hej alla, kommit hem frÄn skolan sov hos Olivia efter konserten.. Min kompis överraskade mig med att en killkompis skulle komma i jag fick panik AssÄ . SÄ bad dom hÄlla sig borta tills konserten var slut men nej dom sprang fram nÀr vi började sjunga och jag blev skitsur!! SÄ jag bestÀmde mig för att prata med han men det gick Inget bra för han sprang runt osv. Spelade framför sina kompisar.. Betedde sig rent utsagt som en idiot. Alla han snackat med ifrÄn rampen var pÄ mig skit mycket i frÄgade i grejjer jÀttejobbigt o dom lyssnade inte nÀr man bad dom dra.. SÄ det blev halv lyckat, trodde inte jag skulle klara det men det gjorde jag !! Puh! Nu Àr det över haha





-Sandra



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0