NO NAMES!!

Vet inte om jag ska vara ARG/SUR på hans beteende eller GLAD för att hans inte kommer kontakta mig mer eller om jag ska va LEDSEN för att han inte kommer kontakta mig mer.


Det är svårt.. för jag vet inte om jag gillar han eller inte.. Tror iaf att jag inte gör det men vrf känns det då..


Som sagt orkar inte nämna hans namn,


Har inte mått bra på länge och dom som tror på mig försöker som fan att få mig på bättre humör att vara glad m.m men det är inte så mycket som kan göras. Och det här gjorde det inte bättre. För jag brukade prata med han om allt och han listade alltid ut ett sätt för att få mig att skratta.. Men men. Få se om man kan kontakta han på något annat sätt och prata med han.





- Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0