Pappa!

Hej alla, Kom hem för ett tag sen från min pappa. Åkte dit igår och sov över och träffade min bror lite osv. Vi kollade film osv. Sen skjutsade pappa mig o Dennis till Handen och vi tåg tåget tsm, jag skulle av vid södra o han skulle hem till Östersund så han fortsatte till TC. Men jag fick lite kläder av Kerstin som var för små för henne men passade jättebra på mig.



Vit Skjorta från Lee och en T-Shirt från Eve.


Lila T-Shirt från Stockholm Lm och en lila basic JC tröja.


Helsvart T- SHirt från R-L och "TIGER" från Tiger of Sweden Jeans.


Svart T-Shirt från Diesel och blå T-shirt från Levis.


Grön blå T-Shirt från Diesel och en svart T-Shirt från Diesel.


Tre st. linnen. Blå från Gina Tricot, Lila och Gul från Eve.


Vit långärmad tröja ifrån Vero Moda och Det lilla lila linnet är ifrån Zoul.


Randig Stickad Tröja från Resterröds och en rosa polotröja från Gina Tricot.


SkjortTunika från JC och en munkjacka från Resterröds.


Ett par jeans från Nadie Jeans CO.


Två st. likadana klänningar från Gina Tricot.


En till svart kläning ifrån Gina Tricot.


Sammanlagt : 9 T-Shirts, 4 Linnen, 3 Klänningar, 1 par jeans, 6 långärmade tröjor/tunikor.

Blev jätteglad för kläderna. Tack Kerstin! 

Fick lite hudprodukter som pappa inte hade någon andvändning för :


En moisturizing lotion.


En Seaweed Pore cleansing Facial Exfoliator.


LDB Body Lotion Fresh 'n Fruity.


En Essence Naturals Coconut Body Lotion.


Tack Pappa!!


Men nu ska jag vara lite social mot dom andra i familjen osv.





- Sandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0