Sääääääämsta uppdatering!!!!👎👎😭😱😡❤❤❤❤❤

I'm so sorry readers!!
Vet att jag varit dålig dom senaste dagarna men det har varit lite krångel osv. Har helt enkelt inte orkat blogga!! Men nu gör jag det.

Jag var på tingsrätten idag...
Lugn jag har inte gjort något vi var där på studiebesök i en timma.. Rattfyllerier handlade vår "rättegång" vi såg två stycken..

Och ni vet programmet Djungelns Drottningar hon med snaggat var där med någon tjej som vi kollade på sen. Ögonen herregud likadana som megan fox haha!!

Men en annan rolig sak är ju att det var en kille som dömdes först!! 19 år gammal. Jag såg han på tåget hem sen efteråt han kollade rätt in i mina ögon. Lite rockerstil hade han men isblå ögon haha.

Har inte så mycket mer och säga.. Ska bland annat pröva ritalin (stavning) för jag har ju ADHD och Atypisk Autism. Så jag inte blir lika hyvad när jag är uttråkad bland annat haha. Ska även pröva mina gamla och det ser jag inte fram emot!! När jag tog strattera så började jag bli deprimerad och mycket argare vilken är en av dess biverkningar. När jag slutade med dom så prövade jag concerta. Och slutade äta och bland annat växa för ett tag. Blev självmordsbenägen men höll det för mig själv. Blev väldigt ledsen och deprimerad. Gick bland annat ner i vikt!!
Men ska försöka att hålla mig på topp. Har det jobbigt nu men försöker kämpa på. Men det är jobbigt och svårt men man ska alltid försöka!!!





-Sandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0