Aldrig så ofokuserad i mitt liv!

Sho sötisar!
Vet inte varför.. Men jag har varit skitskum idag :O
Skulle spela in när jag spelade piano sjöng till och jag sjöng fel o spelade fel på låtar som har samma ackord hela låten ut osv. tillslut började jag se jättesuddigt o grejjer vet inte vad som hänt.. Det skummaste av allt jag har inte varit hungrig på hela dagen.. Vaknade gjorde mig i ordning lämnade in gitarren och sedan kollat upp lite ackord och låtar jag ska lära mig och sedan åkte jag mot Vendelsö för att hämta lillskiten och efter det dog typ jag? Min mamma har varit lite orolig också och hela tiden "Du måste äta Sandra! ta en macka eller något!?" men nej har ätit lite pommes och chicken bits inte mer än så.. :O Blir fan själv orolig har inte känt av den här känslan på några år nu.. Vill inte gå ner i vikt igen. Eller så? Undrar om det kan vara någon skum bieffekt på mina sömntabletter? :O Nej ska tvinga i mig något nu bara för att jag måste haha.
Skriver imorrn!

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0