Don't Know What To Do!

Dagens Planer? None. 
Kanske fixa gitarren? tar typ en timma eller så? får se.. Min syrra kom spontant upp till oss igår och åkte tidigt idag för att typ åka någon Road Trip eller så? Så hon väckte mig typ vid 9-10 tiden och sa hejdå och jag somnade om på några sekunder efter det. Men hon skulle komma upp nästa vecka kanske till Mariefreds. Aja, vaknade runt halv ett av att mamma kom in och sa hejdå för att hon skulle till jobbet. Ensam  tills typ 20-22.00 idag. Mys men vad fasiken ska man göra? Nej går nog och fixar gitarren. Värt det säkert, kostar ju typ bara 240-300 kronor. Aja ska göra mig i ordning iaf. sen får vi väl se vad det blir av med dagen. Blir väl en massa pianospel säkert haha. Men har ju börjat lära mig " My Heart Will Go On" och kan introt och lite av versen än så länge. Bas och diskant då. Men jag är jätte envis och har inte det största tålamodet. 
 
Btw! Fick en liten chock när mamma ringde och berättade för mig om att min nya skola (Distra ISR) att dom ville att jag skulle börja en vecka tidigare än alla andra. Den 15 Augusti. Men tur nog så har mamma sin semestervecka då och sa att det inte gick så jag börjar den 21 Augusti istället. Inte långt kvar. Och ja jag är lite nervös för om som går där har ju redan gått där i minst ett år eller så. Så jag är nykomlingen haha. Det här året är bara till för studier. Ska få upp mina betyg nu, eller snarare jag MÅSTE få upp mina betyg eftersom sen kommer Gymnasiet och jag har inte bestämt mig riktigt ännu vad eller vart jag ska gå? Sitter och tänker hela tiden och söker upp utbildningar och ungefär hur mycket man tjänar osv. Men fan vad det är jobbigt! 
 
Nej uppdaterar snart!
 
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0