DROTTNINGHOLM SNART!

Morgon sötisar!
Som det står på rubriken så ska jag och min nya klass till Drottningholm idag på en guidad tur. Får se hur det går och blir. 
Håller på och gör mig i ordning nu iaf. 
 
Okej lite om igår!
Jag kom dit då jag skulle osv. hälsade på mina nya lärare och satte mig ned med rektorn och en resurslärare och pratade lite grann. Sen fick jag lite papper där jag skulle berätta lite om mig själv. Sen var det mest prat om hur jag ville jobba i skolan. Vad jag behöver och hur jag kan ha det som bäst. En massa sånt. Sen fick jag gå. Och nu idag blir det dagsutflykt eftersom dom håller på att byta ut fönsterna i huset skollokalen är i.
 
Så nu vet ni vad som hände igår. Har inget mer och skriva just nu, Skriver när jag är hemma igen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0