En natt blev till två nätter!

Sho sötisar!
Är hemma har varit det några timmar nu, hade det mysigt på grönan, inga bilder därifrån tyvärr men ändå vi gick i spökhuset men vi gick med två småbarn o deras mamma så det var inte lika läskigt då haha. Såg typ två spöken ena ungen typ grinade o den andra skrattade haha. Men iaf. vi kom dit vid 12-13.00 och drog oss hemåt till henne vid 18-19.00 tiden typ. Och vi bad hennes mamma beställa pizza åt oss som vi hämtade sen och handlade läsk och drog hem till henne och käkade. Sedan drog vi ut och träffa en killkompis och jag dampade lite smått sen för dom fick en kille komma senare som jag varit sur på, inte fan vet jag varför men hade väl andledningar förut till det. Så vi snackade lite med han sedan drog vi hem och åt och höll på med våra mobiler haha! ;)
 
och sen dagen efter så drog vi ner till centrum och kollade kläder köpte en parfym osv. och hon kollade lite kläder hon med. Sen drog vi hem till henne och sminkade oss för vi hade tänkt och ta en massa foton men det blev inte av för vi drog ut och träffade samma kille igen.. osv. sen drog vi hem och spelade COD med Simon och Oliver. Och dom var ju roliga att spela med.... hann inte gå en meter innan man fick en hund på sig eller ett flygplan som sköt ner en eller att dom var bakom en eller så haha! Får träna på det.
 
Aa nej men idag så gick vi upp tidigt typ fem i tio haha. Så vi gjorde oss iordning och drog in till stan med hennes mamma och hon handlade jeans och ett par byxleggings eller ja. Och jag köpte ett par jeansleggings. Prövade ett par vita typ läderjeans eller syntet eller så vet inte riktigt Aja såhär såg det ut!
 
Dom vita syntet/läder jeansen.
 
 
 
Och mina jeans leggings
 
 
sen lyckades jag utan medvetande tydligen riva upp ett sår jag har på mitt högra ben när jag satte på mig mina vita jeans och sjäääälvklart så börjar jag blöda så fick ju en röd fläck på mina byxor vid knäet. Fyfan! Har nästan fått bort den snart med diskmedel och iskallt vatten! 
 
Makeup this Weekend! Såg mycket bättre ut irl. men tog med mobilen så fick ingen bra fokus eller så!
 
 
Sen när jag kom ifrån så drog ner till HM och köpte en skitsnygg skinnjacka (bild kommer imorrn) och min syrra som tydligen spontant kom upp till Stockholm ifrån Linköping men iaf. hon tyckte jag skulle köpa en likadan till henne eftersom hon inte hade kontanter och bara låg och degade på soffan med mamma. Men jag sa nej så jag tvingade upp henne ur soffan och ut men hon tyckte den var förkort för henne och sen hittade hon en på carlings men den var för dyr tyckte hon och så drog vi till gina men där fanns det inte i hennes storlek i svart utan i vinröd och det ville hon inte ha. Så vi gick till Bikbok och hon hittade en men den var slapp i ryggen så hon sket i den men hon spontan köpte två klänningar istället haha. Ja och sedan fick hon portkoden och jag gick ner till Filmkedjan och köpte godis åt mamma och sofie, jävla lata haha! Aja, kom hem med typ halvt kilo godis :O haha inte planerat.
 
 
Nej, nu ska jag ta en snabb dush haha! 
 
Puss!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0