FINLANDSKRYSSNING/MARIEFRED

Hej sötisar!
Kom hem igår ifrån Mariefred. 
 
Men det kommer vi till!
 
Skulle på Finlandskryssning med mamma, Danne och Sebbe i tisdags. Jättemysigt. Vi gick på båten runt halv fyra eller så. Så vi lämnade våra saker i hytten och gick direkt ner till Tax Free affären, bara mamma o Danne som handlade. Jag gick bara runt och tittade och sebbe kunde inte bestämma om han skulle köpa något eller inte. Iaf. efter det gick vi runt och kollade runt haha, gick upp på däck o mamma och Danne tog en öl och jag o sebbe körde lite minigolf.Sebbe började spela direkt han såg en spelautomat. Så vi spelade en del och sedan gick jag till hytten och bytte om och sedan gick vi ner till buff'én och käkade. Var nog högljudast haha. Mamma Danne och Sebbe satt och skämtade och asgarva hela tiden. Jag satt i telefon med Amina och vi asgarva åt en massa med. Sen gick vi till "Antlatins" och kollade på slutet på någon show dom hade. Sen åkte vi upp till "diskot" och tog en drink. Kollade på finskarna som sjöng. Haha, jag sjöng inte, ångrar det lite haha!
 
 
Sen på onsdagen så gick vi av i hamnen och tog en taxi till "Sea Life". Vi tog en toast innan men det var typ bara något konstigt avlångt bröd med currykyckling i. Man kunde knappt hålla i den den bröts av hela tiden haha. Men resten var jättemysigt. Sen när vi kom tillbaka skulle vi upp till polerna där men dom hade problem med någon pool så vi fick vänta i 2 timmar så jag o Sebbe tog lite skämtbilder så länge och sedan gick vi till hytten och hämtade mamma så badade vi ett tag.
 
 
 
När vi kom fram till Stockholm så tog vi en taxi hem till Mosebacke, och packade om. Jag var jättetrött mamma och Danne med så dom gick o la sig och sov någon timma. Jag somnade framför tv:en och blev väckt av Sebbe haha. Sen satte vi oss i bilen och åkte mot Mariefred. Vi stannade på vägen i Södertälje och åt på donken och fortsatte sedan. När vi var vid Mariefred så såg mamma att en trollslända fastnat i vindrutan så Sebbe och Danne petade bort den, haha Danne jagade mamma med huvudet som lossnade. Sen har vi inte gjort så mycket, fiskat, badat och myst. Åkte in till "stan" och handla lite grejjer det slutade med att vi hamnade i Strängnäs haha.
 
Ja, och idag har jag tagit det lugnt. Gick ut med mamma och Sebbe och mamma handlade lite saker till sebbe och jag handlade ett par vita converse! 
 
 
 
 
Är nervöös för imorrn i skolan. Hoppas det går bra. Börjar 13.00 och slutar 15.00 så kan typ gå upp vid 10-11 tiden. Aja nej ska börja göra mig i ordning och lägga mig haha! '
 
Skriver mer imorrn!
PUSS!
 
 


Kommentarer
cilla

Saknar dig som fan vi måste ses snart fan ♥♥♥♥♥

2012-08-20 @ 21:37:07
URL: http://cillalove.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0