Gitarren inlämnad vad ska jag nu göra? ;)

Hej sötisar!
Nu är gitarren inlämnad ska hämta den efter 12 tiden på måndag. Längtar tills jag kan spela på den och på piano och sätta ihop det på datan. YEY! Aja dom tyckte att jag skulle betala 200 :- till för att köpa en stämapparat. Men nej det tänker jag inte! Den liknar en liten gps och jag kommer tappa bort den direkt. Säkert ett jättebra och praktiskt föremål till min kära Landola men nej den skippar jag nu. Om den skulle behövas får jag köpa den i efterhand men inte just nu. 
 
Min kära muppiga lillebror Sebbe kommer hem till stan idag så ska tillbringa lite tid men den lillskiten haha :) 
Måste börja packa också till Helsingfors och Mariefreds. Yey! Småtaggad men det kom från ingenstans o nu är det spikat och sen så börjar skolan får lite små panikattacker när jag tänker på hur sommarn varit i år. Planerar omedvetet min sommar redan i vintertid. Måste sluta med det. Vill kunna veta att jag inte har ett piss o göra ena dagen och en massa ärenden haha den andra. Men nej MÅSTE SLUTA PLANERA!!
Såhär kommer väl nästa sommar se ut...? 
Nej nu räcker det!
 
Btw! lite onödig men viktig fakta haha. Min kära hund Tindra får sina valpar om vilken dag som helst! Är jättenervös haha. Det är hennes tredje kull nu. Men vi har ju lilla Fiddeli som kommer näst på parningen. Vi har ju en kennel hos pappa. 
 
Klicka in på länken här så får ni se förra året o förr förras kull och lite bilder på mina hundar haha. Fiddeli, Truls, Trinda.
 
www.tollarangens.se
 
Så är ni intresserade av att skaffa en Tollare så är det bara höra av er. Vet inte hur stort utbudet blir i år. Hon fic 8 st. första året sen 9 förra med en dödfödd så 8 dåra. Så nu får vi se hur många hon får i år. 
 
Aa nej nu ska jag hitta något att göra, så bloggar jag lite senare!
 
 
 
 
Uppdaterar sen!
 
Puss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0