Hemma Igen!!

Hej sötisar!!
 
Nu är jag hemma vart längre än väntat för vi åt mat också.. Donken haha.Nyttigt! ;)
 
Nej men jag var nära på att köpa en bikinitopp som jag hittade eller ett gult linne som hade snygg rygg!! Men gjorde inte det haha.. Men vi gick ifrån Gina, Hm, Carlings affärerna precis nedanför Svartensgatan till Ringen med ett snabbt stopp vid Skrapan! Mysigt! Cilla köpte en byxdress , jättesöt! ett par rosa shorts jag hittade till henne och ett likandant Blå/Vit randigt linne som jag köpte igår med mamma. Som sagt det ända jag köpt idag är mat.. Hämtade fler Foundation prover med cilla haha. Har faktiskt på mig "Medium" nu.. Den var lite blek för mig så fick ha lite puder på med.. Men annars var den bra.. 
 
När jag följde Cilla till tåget var det 4-5 killar i typ 13-15 års åldern som lekte runt på fontänen påväg till Stockholms Södra och när dom såg oss följde dom efter haha tills godisaffären och när jag sa hejdå till Cilla och skulle gå tillbaka då går en av killarna emot mig.. Jag hoppade undan och gav alla en sur blick haha.. 
 
Men jaa.. Jag ligger i min säng och försöker få igång min tv.. Min box har hakat upp sig och fått signalfel och skit.. Jättestörande haha.. Det har varit väldigt bra väder idag också. Tummen upp!! ;) 
 
EN Bikinitopp från Twilfit..
 
 
 
Uppdaterar snart! Puss!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0