Hm.. maybe? ;)

Funderar myyycket om jag ska ta tungpiercing eller inte? ;)
 
Skulle jag passa i det? Har ingen aning haha!
 
Jag har kollat upp flera piercings jag tyckt helt okej osv. 
 
Men jag skulle aldrig kunna tänka mig att göra något sånt här!? :O
 



Varför!? Vem vill gå runt med så många märken osv. nej ush!? Men det är min åsikt om det hela haha ;)
 
Piercings jag ska/vill/tänkt på att göra är dessa!
 
Ska göra det snart, med en kompis kanske! :)
 
Vill göra, men är lite osäker än haha!
 
Tongue Web Piercing, haha, inte för att den skulle synas mycket men vet inte, har tänkt jättemycket på den haha. 
 
Tragus! Denna ska jag göra, vet dock inte när men den ska bli gjord! ;)
 
Cheeks, något jag tänkt på haha!
 
En indrustial har jag också tänkt på! ;) Hm.. får se haha.
 
 
Aa nej är skittrött och jag veet har inte bloggat bra de senaste dagarna, men fullt upp i skolan och på andra håll. SKriver imorrn!!
 
Puss, Godnatt Sötisar!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0