*INGEN RUBRIK*

Hej sötisar!
Har äntligen hittat en liten data jag kan andvända nu. Idag, har jag varit i skolan förstås osv. sen drog jag till Nynäs och mötte upp Simon och tog det lugnt och spelade minigolf osv. Tills vi bestämde oss för att dra hem. Fick inte tag på pappa heller så jag tog bussen inga problem med det! ;) Och när jag gått halvägs hem till gårn' från bussen så kommer pappa åkandes med Dennis, Javid och Kerstin. Vart lite förvånad men hoppade in i bilen. Annars har det inte hänt något direkt, vi åt middag och myste framför tv:en bara. Men nu sitter jag i lägenheten med Dennis, osociala mot varandra med varsin dator hehe! :) Finns inte mycket mer att skriva om, Dennis har fixat taklampan och en massa annan el. Duktig bror man har! ;)


Skriver sen!
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0