Fuck Off!

Är skitsur och arg på alla jävla saker som du har ställt till. Du har varit skitfalsk och sagt saker som inte stämmer. Hittar på egna versioner. Och du tror att jag gick på alla lögner du hitta på. Men du vet allt komemr tillbaka. Och jag fick fucking nog av dig. Att du förändrat dig gånger 1000 är inte mitt fel. Att du bestämde att göra som du gjorde är inte mitt fel. Och jag skiter fullständigt i vad du gör. Vad du säger om mig. För jag vet precis vafan jag har sagt och inte sagt. Be dina små "kompisar" att hålla käften och lämna ifred. DU säger att jag sprider rykten och ropar saker efter dig. Att jag är så jävla feg. Att du inte kan inse fakta att jag är inte feg om jag har kommit fram till dig och dina "kompisar" själv medans ni varit flera stycken och snackat. Om ni ändå inte ska lyssna eller tro mig varför fucking då slösa min tid och fråga mig om saker. Lämna mig. Låt mig vara. Jag är aggressiv tjej när det väl gäller. Du vet om det mycket väl. Du har själv varit med. Jag kontrollera mig bättre nu än förut men nu har jag mer att ge än förut också. Jag har fått fucking nog av ditt jävla bullshit. Och fine låt dina "kompisar" dom som ännu har kvar att ge ut mitt nummer och adress och skit. Fine ni kan komma och "prata" jag skiter i hur många samtal jag får och hur många utskällningar. Jag har varit med om den här skiten förut. Det gjorde mig till den jag är idag. Jag går inte på skiten mer. Visst jag har ärr jag kan erkänna att mitt liv är som en jävla berg o dalbana. Jag spelar glad. Vem fan gör inte det? Jag har mått riktigt dåligt förut. MEn nu har jag fått nog. Om du vill mig något ska du fanimej komma fram SJÄLV OCH PRATA MED MIG ÖGA MOT ÖGA! be inte dina sönderbrända dockor till kompisar att snacka med mig. Det bevisar bara att du är jävligt feg. Du kan sluta med att kolla bitchigt och snett mot mig. Om du tror att jag blir rädd har du fel. Jag vet saker om dig som jag inte kommer säga. Oavsett HUR ARG JAG BLIR. Och du har så jävla svårt att förstå det. Att lärare tar undan från lektionerna och vill snacka med mig om saker och ting som du orsakat bryr jag mig inte om. Jag kommer sätta mig på mina knän och gråta för att nån ska tro mig. Jag är mycket mer än så. FIne du kan berätta hela min story som jag berättat till dig. Jag vet hur du nästan grät när jag berättat en del av det bara. Tro mig rykten sprids snabbt som fan. Men det är inte mig dom skapats av. SLuta snacka skit nu. Och tro inte att jag inte har bevis på när du snackat skit om mig. JAg har vittnen och annat skit. Precis som du tror att du har. Men om du inte ens kan ta upp dina egna problem med mig själv . Så tro inte att jag kommer slösa min tid på dig. Och du kan säga till dina "kompisar" att jag inte snackat om dom. Jag har inte spridit rykten om dem heller. Jag skiter i hur många du tar in i det här. DU säger att jag blandar in folk i det här. Kolla på dig själv hur många har inte du? hela fucking skolor börja vända sig emot mig. Jag bryr mig inte. VIsst du kan få mig slagen om det är det du vill. Men tro mig. En dag kommer jag slå tillbaka. Stort. Lämna mig ifred och SLUTA SNACKA SJÄLV. JAg orkar seriöst inte mer. JAg ger inte upp, Jag är alltid på min vakt och kommer alltid vara. LÄMNA!


Kommentarer
sötnos♥

finns gmn och de vet du.. hoppar du hoppar jag,och dom är så fucking orre så de kan fucking gå och dö seriöst pallar nt mer med de.De är bara små fucking horunggar som leker så jävla fucking mkt.. du är en stark tjej och de vet jag de finns många många som stöttar dig gmn. bry dig inte om de ingronera dom,så mycket du kan för dom är inget, du är mycket mycket finare än dom. + att du är den starkaste tjej jag mött som klarar allt dehära ring mig NU ♥

2012-02-02 @ 18:23:39
URL: http://cillalove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0