Ooupps!

Gjorde en liten bloggpaus utan att nämna det. Jag sitter i köket i Dannes lägenhet och kolalr ut genom fönstret och kollar facebook. Blev väckt halv nio för att vi skulle iväg till eriksdalsbadet. Mamma råkade ta värsta omvägen och självklart så tog jag mina converse som har hål i sig nästan överallt. Så efter badet stack vi snabbt upp till ringen sen till Din Sko och köpte ett par låga stövlar har tyvärr ingen kamera så det finns ingen bild på dom. Sen åt vi på burger king och sen drog vi hem igen till lägenheten och la oss en stund för alla var skittrötta. Så jag vaknade för en timma sen ungefär.

BTW!


När vi kom till lägenheten igår kväll så sa renoverarna att dom städat och gjort fint. BULLSHIT. Vi går in igenom hallen och det är smuts och damn och skit toaletten luktar som en gammal öppen hårfärg ungefär plus något mer. Nä fyfan asså. X på sånt. SÅ mamma och Danne satte igång och städade så nu ser det bra ut. Jag ska ner en snabbis till gina och innan det stänger om det nu inte redan har gjort det. Ska kolla efter dom här färgglada jeansen  dom börjat med och se om det finns någon liten rea kanske och rätt size också såklart. Ikväll så kanske  vi drar iväg på bio vi får se.



SKriver snart igen.




- Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0