Dålig Uppdatering.

Jag har varit trött och inte orkat att blogga. Förlåt. Jag har inte kunnat sova på jättelänge nu.. Ddet påverkar allt. Mitt beetende och allt. Men ska försöka sköta mig bättre nu.


Jag ska till en doktor idag och snacka om sömnmedicin om det finns någon annan jag kan ta eftersom jag nu för tillfället inte tar någon. Så jag hoppas att det finns någon jag kan pröva. Det komemr bli min tredje då..


Jag ska vara där vid 11 så jag åker runt 10 tiden och möter mamma så går vi dit tillsammans.
Men jag tänkte att jag skulle gå den lilla studen i skolan som jag kunde men jag är jättetrött och alldeles yr.. Så nej ingen skola nu på morgonen men sen går jag nog om jag känner mig bättre..




- Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0