Dom finaste som finns!

Tänkte göra ett inlägg om några av mina mest äkta tjejkompisar!



Olivia Krasa!

Känt i snart 3 år nu. Underbart fin vacker, Helt UNDERBAR! Vi har haft det jobbigt men oavsett vad det handlat om så har det alltid löst sig. Vi finns alltid för varandra. Hon är som en syster för mig. Vi har dragits isär mer och mer under 2011 men det blir bättre. Jag är sjukt glad att jag har henne vid min sida!



Bild ifrån 6:an.



Cilla Lundgren!
Skitsnäll rolig, Underbart vacker och fin tjej. Har så många minnen med henne. Men det kommer fler! Kommer alltid backa upp henne. Precis som jag gör för alla mina vänner. Vi har känt varandra i snart 2 år. Är som min syster. VI pratar om allt och tipsar.



BLONDIIIIES!!

BRUNETTER!!


Amina Watz!
Otrligt fin och vacker tjej. Känt i hela mitt liv. Har alltid funnits där när det varit svårt. Stöttande och pålitlig!! Kan inte nämna ett minne. FINNS FÖR MÅNGA!! SOUL-SISTER!!










JAG ÄLSKAR ER TJEJER!! KOMMER ALLTID FINNAS DÄR!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0