LACK IDAG!

Dagen började bra. Vaknade vid 11. Gjorde mig i ordning och följde mamma till farsta för att handla lite. Sen åkte hon hem och jag stannade. Kommer bilder på vad jag köpt. Men jag kan förklara kort vad jag köpte. EN parfym, en tubklänning, polotröja (emot min vilja, hatar sånt som sitter tajt mot halsen.) , en bh (no picture on that haha). aa, mini-mini shopping haha. Sen så går jag där i farsta. Min jacka hänger på min arm och jag har min väska på axel och påsar i händerna.. Så kommer det några helt random personer och den ena (tjej) Skiitlåång som kollade ner på mig och bah : Ey, snorunge vad har du på dig!? Och en annan (kille) : VAd är det där!? Och sen (kille) : Ey, backa. Låt henne va! Jag kollade skitsurt på bruden och gick förbi dom. Lekte som fan asså. Vad sur jag blir. Men som tur va såg jag dom inte dom mer sen. Jag åkte hem vid 5. Nej, nu ska jag ta upp kameran och fota lite.



KRAM!



-Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0