Sent inlägg..

Har inte kunnat skriva något idag. Jag vaknade sent och hoppade in i en dush. Sedan sminkade jag mig osv. och gick till mig barndomsvän Amina. Eftersom vi har vår lilla "JULKLAPPS-GREJ" Så höll vi på med det. Vi gjorde även något hon sett på tv. En spargris. Men dom bilderna får ni se imorrn.
Jag har en glad nyhet. Jag hoppas det faktiskt blir så. Min mamma funderar på att flytta in hos hennes nya kille Dan eller Danne som vi kallar honom. Han bor inne på söder vid mossebacken tror jag det var. Nära till tåg och allt. Mamma frågade mig om jag skulle vilja det. Jag svarade givetvist ja. För jag menar.. Vem vill inte på det mer lugna söder. Han bor i en trea vilket egentligen är för litet för oss men det ska nog funka. Men jag hoppas att det blir så. Vill inte bo i skogås längre. Bott här i nästan hela mitt liv. Mamma med. Så vi har definitivt tröttnat och vill komma bort från vårt lilla skrumpna radhus haha. Nej men om ungefär c.a 2-3 veckor så är nog dannes renovering klar, och då så ska vi kanske börja vara mer hos han och känna hur det känns. Eftersom han bor nära mammas skola så innebär det att jag måste fixa busskort för att kunna ta mig till skolan. Så jag ska prata med dom. Men jag tror att vi börjar med en helg. Fast det vet man ju aldrig. För mig spelar det ingen roll faktiskt. Han bor lite trångt men mysigt. Men ja. Vi får se hur det blir. Men mamma är ju lite sugen och Danne har ju sagt själv att  han vill att vi ska vara mer hos han osv. Får se om mamma och han tar det till det nästa steget och att vi flyttar in hos han. Det skulle verkligen vara urmysigt. Plus att det är ju söder. Så jag kan ju alltid gå ut och äta med någon polare om jag nu vill det. Jag har nära till "Skrapan" tror jag det var. Så har man tråkigt någon dag efter skolan då kan man ju ta en sväng i köpcentret haha. Nej nu ska jag nog kolla runt lite snabbt på datan och sen skriva lite och sen försöka sova!!! Det är ju faktiskt skola imorrn. Men ni får ha det så bra så länge så skriver jag imorrn.
Kram!!
-Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0