DÅLIG UPPDATERING IGÅR O IDAG!!

Förlåt!! Har varit trött och faktiskt helt glömt bort att blogga. Men iaf. jag var på grönan igår med Mamma, Danne, Sebbe. Först gick vi till Hammarby Sjöstrand och brunchade på Jimmy's Steakhouse. Jättemysigt och Jättegod mat. Vi åt från en buffé med allt möjligt!! Verkligen ett ställe jag kan rekomendera. Efter det tog vi båten Emelie till Grönan och var där i typ 3-4 timmar tills Mamma fick migrän och vi åkte hem!! Iaf. Åkte insane med Danne och Twister hann inte med mera det var supeerlånga köer och jättevarmt och mycket folk.. Men idag har vi mest slappat jag gick ut på stan ett tag köpte nya örhängen och prövade kläder på HM, Gina och Carlings!! Fick jättebra tips från en tjej som jobbade på Carlings om praktik och sommarjobb. Vi stog och snackade med varandra i typ 20-30 minuter tills jobbtelefonen ringde. Aja, nu ska jag och mamma sätta oss framför tv:en och kolla någon bra film. Hon har skurit upp lite jordgubabr och vi har glass i frysen Mums!! Åker btw till Torö Imorrn och är där tills på torsdag om inte jag kan vara hos David och Malin och Nils tills typ på Fredag Lördag?.. Ska åka ut till Mariefreds med mamma på Söndag till Dannes landställe och fixa o dona. Bland annat ta med EU-mopparna han har och lilla crossen. Micke (dannes son) och hans tjej och Danne åker ut på fredag och börjar fixa lite grann. Aja nu får ni ha det så bra!! Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mamma jordgubabr socker och glass!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0