Hemma

hej alla!! nu är jag hemma ifrån golfen. Gick hyfsat för att vara jag.. Jag är jääääääääättedåålig på golf!! Haha:-p aja nu tar jag, farmor och Göte en deink innan maten hehe!! Imorrn ska jag hem till stockholm igen!! Hem ljuva hem haha.. nej men är hemma i typ 2-3 timmar sen drar jag o mamma till Mariefreds till Danne och habs sons Mikael o hans tjej!! vi ska typ vara där tills på söndag så jag vet inte hur det kommer se ut ned uppdateringen på bloggen.. :/ men ska försöka att blogga!! så det ska bli mysigt haha sen ska jag prata med mamma om inte Amina kan komma över på måndag och så drar vi in till grönan hela dagen och sen slagga hos mig och sen dagen efter ska vi ut på stan en sväng ska köpa en sen födelsedagspresent till min bror Dennis!! ;) (17 år). sen tar jag tåget till ösmo antingen med Amina som går av i skogås eller själv!! Ska prata om vilken tid som passar han men då är jag där tills på lördag då jag ska ut till Torö för att vara lottförsäljare osv. sen åker jag nog dagen efter antingen tillbaka till pappa eller hem till stan det får väl jag avgöra då!! Nej nu ska jag vara lite social här haha!! Skriver sen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0