Igår Sola Idag Shoppa!

Hello Readers!
Jag solade igår... Inte i solarium. Utan hemma.. I min säng för att vara exakt... Haha eftersom jag har stora förnster kan jag öppna dom och ligga i min säng och gasa vilket jag gjorde igår drygt en timma..
 
 
Idag vaknade jag relativt sent och mamma med.. Så vi bestämde oss för att gå ut på stan och eftersom det var en superrea på Gina Tricot så fick jag hem lite kläder och lite prover på Foundation ;)
 
 
Köpte 4 par strumpor.. Behövdes verkligen haha..
 
 
Hittade också en byxdress som passade.. Yey! (den ser grå ut men den är svart, tog med min mobilkamera)
 
 
Köpte ett fint randigt Basic linne!
 
 
 
Köpte även ett par "Serena-Skinny" Jeans.
 
 
Och ett par "Isabella Skinny Destroy" Jeans. Skitsnygga båda två tycker jag! ;)
 
 
Köpte även en söt kjol med blommig spets.. Den är också svart men ser typ gråaktig ut? :O :(
 
 
Mamma köpte en likadan byxdress som mig och en Body Lotion. Efteråt gick vi ner till Medis och åt på Pizza Hut!! Annars finns det inget mer att berätta just nu.. 
 
 
Skriver snart!! Puss
 
Bjuder på en bild för någon månad sen hos min farmor ute på Torö!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0