JAAG LEVER!! (Ipad-Bloggning)

Jag har inte dött haha;) jag har inte orkat eller haft någon lust att blogga nu.. Men iaf. jag bloggade om jag skulle ta en "liten" bloggpaus tills jag kom hem från Mariefreds! men det vart en lite längre bloggpaus än väntat!! men iaf. Mamma jag och Danne var där in en vecka tills på söndag sen åkte vi hem. På måndagen så kom Amina och vi drog till grönan hela dagen stötte på Carro,Sabbe, Moa o hennes syrra o hennes kompis. så vi åkte färjan hem med varandra o som tog tunnelbanan hem, men mer detaljer om det sen. Men på tisdag så drog jag ut på stan en sväng med Amina och handlade efterskotts födelsedagspresent till min storebror Dennis (17 år). Ett par Jeans och Shorts och en rattkrycka haha.. Och sedan fick jag skjuts av Amina o hennes pappa till Trångsund och tog pendeln till Haninge Centrum där jag mötte upp Dennis och Pappa!! sen åkte vi till Sorunda och åt pizza och sedan hem till Norr Källsta!! Och där har jag varit tills igår då jag och Dennis blev hämtade av Farmor och åkte ut till Torö där jag bloggar ifrån nu!! Ska åka hem idag får skjuts av Helen min farmors vännina.. Men värst av allt... Jag har lite förkyld nu på sommaren o allt :/ ska mysa ner mig när jag kommer hem sen. Jag har inga bilder nu som jag kan visa men jag fixar det ikväll har inte överfört några till min dator ännu!! men kag börjar med Mariefred och sedan grönan pappa torö osv. Jaa ni fattar!! Men nu ska några släktingar komma över på lunch/middags grillning och dom kommer vid tre.. Dvs. om några minuter så jag ska väl försöka att ta mig ur den bekväma soffan jag halvligger i!! (har sån j*vla träningsvärk i min mage) aja jag uppdaterar senare Puss!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0