Paaniiiik attack haha!!

Hej, blev påmind om att jag ska till Grönan imorrn igen med familjen, men kom på att Amina har mitt guldkort i sin väska. Fick en liten hjärtattack eftersom hon drar imorrn till montenegro haha. Men hon ska packa klart och komma ner till stationen och möta mig!! Good!!

Aja, Amina och jag var ju på grönan igår ju. vi kom fram 13.20 och var väl helt klara med åkband och skit vid halv två och jag är en väldigt kort tjej så jag ahr ju inte fått åka allt på grönan förr. Men nu fick jag det så jag åkte väl allt utom Frittfall och alla barnattraktioner. Åkte insane för första gången. Åkte tre gånger i rad för att Amina sa att det var bäst. Är höjdrädd men det var inte så farligt!! Men jag blundade hela tiden och skrek inte alls. Förvånad som fan. Men sen så kollade jag men kunde inte skrika. Amina skrek som fan ahah. Eller alla som vi satt med skrek utom jag.. Sen skulle vi åka Uppskjutet för andra gången. Kunde inte skrika då, men Amina gjorde det och skrek att hennes skor skulle ramla av hennes fötter och jag sa bara helt lugnt medans vi flög där uppe att hon skulle vara lugn och att dom inte skulle ramla och vem hade rätt? ;) Jag såklart haha!! Sen åkte vi twister och jetline osv. Tvingade med henne på Blå Tåget haha!! Men vi åt typ inget haha!! Drack någon läsk bara :) Vi åkte hem vid halv tio ungefär och handlade mjölk och lättfil gick hem och åt sedan skulle vi göra en pianovideo haha. Men sen sket vi i det och ringde Johan som var med sina kompisar. Vi pratade inte så mycket bara skrattade åt varanda ;) Aja nej nu ska jag försöka höra av Amina och dra till tåget!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0