Tråk väder..

Godmorgon haha!! har precis ärit frukost och gjort mig i ordning. För ska åka med till Körundas Golfbana med Göte, David, Malin och Nils!! :) vi ska typ börja åka vid ett:) får se om jag prövar och spelar eller håller Malin sällskap medans alla andra spelar. Fick en liten panikattack inatt hah. jag har Araknofobi.... asså jag är skiträdd för spindlar no matter what size!! Och då klättrar det såklart en i mitt tak och jag flög upp ur min säng mot min sovrumsdörr och stirrade på en lilla spindeln i mitt tak. Medveten om att den inte kommer göra inte kommer göra något håller jag ändå på att börja gråta.. Stog där och rörde mig försiktigt och tog min kudde utan att släppa spindeln med blicken haha. Men då fick den för sig att börja springa omkring i talet och jag slutade andas för några sekunder. Jättelöljigt men ja haha!! Jag sov på soffan inatt... Min farmor var lite sur haha. Ja, nej nu ska jag göra det sista klart!! skriver sen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0