Vad jag fick på min 15 årsdag.

Ja, rubriken talar väl..? ;) 
Tänkte att jag kunde visa och berätta. Blev väckt runt 10-11 tiden med tårta och paket. Sen tog jag en dush. Klädde på mig, satte upp mitt hår och satte igång med att baka. Bakade chokladmuffins och shackrutor. Båda bakverken vart uppskattade. Min mormor och farmor och hennes man Göte kom över inga fler. Brukar var arunt 20-30 pers när jag fyller år. Ett enda stort virrvarr ahah. Men iallafall det var mysigt. Ska fira med min Pappa, MIn bror Dennis, Farfar hans fru och min faster felicia, min gammelfarmor, osv. hela drösen! :)
 
 
Men jag fick av Mamma och Danne och Sebbe :
 
Luktar sjuukt gott!!
 
En superfin ram!!
 
Nytt Keyboard från 4Sound. Skitbra!!
 
Lovely box!!
Locket!!
 
 Inside... GUUULDKOOORT!! WOOP WOOP grönan heeeela sommaaarn!!
 
Av Sofie :
 
Söött kort!!
 
 
Av Mormor : 
 
Another box.. What could it be? ;)
 
Yeeah.
 
Hmmm...
 
 
 
 
 
Yeey!!
 
 
Av Farmor/Göte : 
 
 
Adidas ifrån SIngapore!!
 
 
 
 
Ja, nu vet ni vad jag fått osv.
 
Ska ta en dush alldeles strax och pröva mina Wild Child Lush produkter ;)
 
 
 
GODNATT!!
 
 
 
Nytageen
 


Kommentarer
Emmy

Grattis på 15 års dagen! Luktar tvålarna och sakerna från lush gott? :) Fin blogg också! :)

Svar: Dom luktar jättefräscht och gott!! :) Tack så mycket! :)
Sandra Svanlund

2012-07-02 @ 23:30:06
URL: http://happyemmy.blogg.se
ELIN

Fin blogg!
Kommentera gärna min om du vill! :)
kram!

Svar: Tack så mycket! :) Kram!
Sandra Svanlund

2012-07-03 @ 04:27:22
URL: http://elinvainios.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0