INLÄGG OM PARADISET!! LITE SENT MEN NU FÅR NI VETA!! + BILDER

Hej alla, tog mig tid nu lite snabbt och berätta om Paradiset. Vi åkte runt 11 tiden och var framme runt 12 eller något sånt. Jag cilla, jackie och sebbe ja alla egentligen ville gå och bada direkt så det gjorde vi efteråt gick jag cilla, jackie och sebbe en promenad i skogen jag ramlade ju såklart. DUKTIGT!! ush fy. Men iaf.  Jackie tog en annan väg och jag cilla och sebbe en annan. Vi lämnade sebbe för vi gick fel och beslutade oss att gå tillbaka och när vi nästan tillbaka drog cilla tillbaka för att möta upp honom. Så jag gick själv efter någon timme så gick alla ut och letade efter dom förutom jag och jackie och opha. Sen åt vi mat och körde 5-Kamp. Jag och Sebbe var på lag och vann!! Hehe, winners!! Sen satt vi och grillade korv och marsmallows och banan med choklad i. Mysigt!! Sen när alla lärare gått och lagt sig tände vi brasan igen och satt framför den, jag Sebbe, Jackie, och Cilla. Vi gick och la oss runt 4 typ. Somnade direkt, sebbe och jackie med. Cilla var övertrött och hypad.. Hon spydde på morgonen sen och blev hemskjutsad. Ja inget mera..
BILD DAGS!! :
Cilla och Jackie. Innan vi åkte!!
Jag i vår tomma skola!!
Jackie i skolan!!
Trötta jag i bilen och leker med Jackies kamera!!
Jag haha!! Ser jättetjock ut haha. LIKBLEKA FÖTTER HAHA!!
Jag ligger i vattnet Cilla står. Första doppet haha!! 17°
Jackie!!
Jag!!
Cilla och Jackie!!
Mitt lilla sår haha!!
Cilla, jackie och Sebbe!!
NU ska jag dusha sen iväg till min farmor igen!! Jag var där igår haha. Sen ska jag typ till Ingarö till Amina. Puss kanske kan uppdatera där!!
HA DET SÅ BRA!!
- Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0