Katarina Kyrka

Hej alla, kom precis hem ifrån att jag gick ner till Katarina Kyrka tänkte gå med i kören där och expandera min sång men dom hade stängt så jag får gå dit imorrn och anmäla mig till deras ungdomskör. Aja svängde in på lill-Ica och köpte en liten chokladbit haha. Ska nog gå ner på Götgatan och leta efter en musikaffär jag hört talas om. Annars får jag gå ner till Folkunga Gatan. SKa göra det typ nu tror jag måste fixa min gitarr. Så behöver nya strängar och stämma den. Det blev visst lite planer idag hehe.
Sriver snart igen!!
Bjuder på en bild ifrån Paradiset i Huddinge.
- Sandra


Kommentarer
Anonym

Visa dina tänder! Vill sen hur det ser ut efter tandställningen

2012-06-19 @ 00:44:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0