Kom Hem Igår!!

Hej alla, som sagt kom hem igår men orkade inte skriva då. Men dom hämtade upp mig och vi åkte hem till henne och satte oss vid datan och sen åkte vi efter några timmar till affären och handlade mat osv. Amina körde på vägen hem. Sen dagen efter så åkte vi fyrhjuling i typ 2-4 timmar eller något sånt och hamnade i Johannesdal haha. Men vi körde tillbaka sen och åt lunch osv. Mer än så har det inte varit. Just nu sitter jag och kolalr på tv. Ska försöka höra av mig till någon och ta mig ut.
Ska göra en typ operation på Torsdag sombestämdes i Fredags!! Snabbt besked. Är lite nervös nu.
Men nej man kan inte kalla det en operation mer ett kirugiskt ingrepp. Och nej inga förstoringar eler något jävla silikon skit eller botox grej. Ska ta bort 2 födelsemärken som jag inte vill ha. Har ett litet på magen som jag inte gillar som jag ska skära bort nu på Torsdag. Och sen ska jag boka in tider för en laserbehandling för ett relativt stort tycker jag och min läkare födelsemärke på svanken. Men eftersom mamma vill följa med vill hon försöka få det tidigare eller senare. Och enligt min läkare så får jag inte gymma på 10 dagar. jag får sola med skyddet på. Som jag troligtvis får med efter ingreppet. Är lite nervös det är litet födelsemärke jag ska skära bort så det kommer bli ett litet ärr och det kan jag leva med.
Men jag är ju väldigt livlig av mig osv. gillar och röra på mig. Och eftersom det är innan midsommar så jag behöva hjälpa till hos min farmor jag ska vara hos så kommer hon behöva en del hjälp eftersom hon inte heller får ta i mycket max ett kilo kaffe får hon lyfta eftersom hon har gjort lite operationer m.m Men jag ska se hur mycket jag får göra dåra. Men jag tror att det inte är någon fara direkt eftersom det läker så snabbt som på 10 dagar och sen tar man bort stygnen.
Aja, nu ska jag ta och äta lite och göra mig i ordning ochs e om någon är ledig haha.
Skriver sen!!
- Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0