Morgon Alla!!

Vaknade sent idag.. Not good haha. Solen lyste rätt in i mitt ansikte och mitt fum var jättevarmt åtminstone min säng haha!! Sitter och kollar på Mannen Som Talar Med Hundar. Älskar det programmet. Ska äta frukost snart också tror jag.. Eller typ Brunch haha ;) Vet inte riktigt vad som händer under dagen Amina ringde igår och ville att vi skulle vara hos henne men eftersom jag itne vet om hon är på Ingarö eller i Skogås så vet jag inte.. För att jag vill inte till Skogås. Har så mycket problem och skit där som jag inte orkar med mer. Och om hon är på Ingarö kommer jag sova över och det funkar inte heller eftersom jag ska fixa och dona här hemma med mamma.
Planera lite vad som ska hände efter firandet. Troligtvis någon Resturang och Sedan Biooo! :D
Snow-White And The Huntsman. H
ar inte sett den ännu. Någon av som har gjort det? :)
I såfall var den bra? :)

Ska till Tandläkaren på torsdag och kolla om allt är bra med bettskenan osv. :) Kom på det igår... Och jag som tänkte stanna ute på Torö tills på torsdag. Haha!!

Fixar en Dagens Outfit snart. Vet har varit jättedålig med det men nu ska det fixa sig!! :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0