Morgon!!

Ush, är verkligen ingen morgonmänniska. Gick upp för ett tag sen och satte på tv:en. Har inte gjort så mycket mer sen. Kollat på fb lite. Är helt död. Min näst sista skoldag idag iaf. Skönt!!

Imorrn ska jag på min mammas Sjuksköterske Examen vid Ersta kyrka. Mysigt efter det ska vi typ gå och ta en fika eller typ äta lunch eller något sånt!!
Sen på måndag ska jag iväg på klassresa med min gamla klass!! Till Paradiset som det heter. Kommer dock inte blogga då. Får be Cilla att hon fotar och skickar dom till mig så får ni lite bilder!! Kommer säkert vara vaken hela natten i år igen. Kommer fan åka dit i bikini, eftersom vi ändå alltid badar. Ska sola. Funderar även på om jag ska ta ett morgondopp med Cilla, Jackie. Vi får se.
Aja, men nu ska jag börja göra mig i ordning och ääta något!!
- Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0