NERVÖÖÖÖS!! :(

Hej alla, eller ja. God morgon alla passar väl bättre vid denna tid!! Har precis klätt på mig och ska fixa mitt hår som ser förjävligt ut efter en natts sömn haha. Är väldigt trött men ja. Ska äta snart och göra klart det sista och sedan dra mig mot tunnelbanan. Som jag skrev igår så ska jag till tandläkaren idag (i farsta) och göra en sak. Kan berätta och visa lite senare. Men jag är väldigt nervös ändå!! Och imorrn blir det tillbaka dit igen för att hämta en sak, och sedan vårdcentralen i skogås. Sen drar jag nog hem lite snabbt och sedan tillbaks till skogås för att fira mormor i efterskott. Nej nu börjar klockan bli lite mycket här men.. Jag uppdaterar mer sen!!
- Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0