Nyvaken och funderar!!

Hej alla, nu har jag äntligen sommarlov eller jag har haft det ett tag haha. Några timmar!! Mamma lockade mitt hår och jag Sminkade mig själv osv. Kom för tidigt så jag gick upp till min gamla skola och kollade Hur dom hade gjort. Jag gick sedan ber till Aulan och repade med killarna som skulle kompa mig och Edward ( min musiklärare ). Det gick bra. Hörde sedan Filippa och Melissa sjunga och Sara spelade piano. Efter det så var det dags att börja 7:ornas avslutning. Vi började med att sjunga (alla) nationalsången sen sjöng Filippa och Melissa "One Thing" av One Direction. Sen pratade några och höll tacktal osv. Sedan var det jag, Danne, tiego eller vad han hette haha kommer inte ihåg riktigt. Var jättenervös men det var bara halvfullt men dom flesta visste inte om att sjunger m.m så dom var jättechockade haha. Men det gick bra. Sen efter det var det blomstertid låten. Sedan var 7:ornas slut och då gick dom ut. Efter det vällde alla 8:or och 9:or in i Aulan och det vart smockfullt med folk haha. Så var way much more nervös då haha. Men vi var näst sist. Det var en massa priser och något stipendium
Osv. Men det gick iaf. Sådär. Jag råkade tappa bort mig med ett ord och Danne spelade fel ackord men det slutade rätt och bra!! Och sen fick jag väldigt mycket beröm efteråt och folk kom fram och sa att jag sjöng bra. Det var bra eller ja jag blev ju såklart glad av att höra att det lät bra osv. Det var min sista dag i skogåsskolan nu går jag väl eventuellt i Distra ISR. Men Niger ha det bra. Skriver säkert senare. Ska btw till tandläkaren imorrn och göra en sak. Ni får veta imorrn hehe. Iaf måste gå upp vid 8 så ingen sovmorgon för mig haha. Ska vara där 10.00 eller 11.00 vi får se!! Sen ska jag dit igen och hämta en sak på fredag mellan 8-10 . Och 10.20 ska jag vara vid vårdcentralen för att kolla mina 2 födelsemärken och eventuellt boka tid för att ta bort dom
Om det går. Kan visa sen vilka jag menar. Annars är det nog inget mer. Långt inlägg idag haha.

Juste ska berätta om Paradiset men gör det i ett annat inlägg.


Ha det bra!!

- Sandra



Kommentarer
Ackelina ★

Hoppas du får en underbar kväll :)

2012-06-13 @ 18:44:13
URL: http://ackelina.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0