SKITGLAD, LITE SVULLEN.

Hej alla, nu är jag klar med tandläkar besöket och är hemma. Det är såhär att jag har haft tandställning i 1 år och 8 mån. Och jag tog bort den idag. Skitskönt. Hörde från vissa att det skulle göra jätteont och att man skulle få bedövning osv. men jag fick ingen bedövning haha. Men det gjorde inte så ont tyckte jag. Dom knipsade av hela alltet och typ brände bort det resterade limmet. Och mitt tandkött är ju såklart svullet nu och jag blödde ett litet tag men itne så farligt, dom sög ju upp allt blod sen osv. sen fick jag pröva min bettsken typ eller jag gjorde den typ, fick sitta med någon konstigt blåvit gel i någon ställning i munnen. Och jag har inte vant mig än kan jag säga. Det är jätteovanligt för mig haha. Jag vänjer väl mig snart!!
Skriver sen och tar någon/några bra bilder!!
- Sandra


Kommentarer
Johanna S 1D

hejsan ;) <3

Svar: Hello ;) <3
Sandra Svanlund

2012-06-14 @ 13:14:32
URL: http://diirections.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0