Tillbaka..

Hej alla,  Tänkte att det var dags och bryta bloggpausen nu. Har haft det lite jobbigt hemma osv. Privat!! Men det har blivit bättre, har inte haft någon lång paus direkt!? typ 1 vecka eller så?.. Har inte räknat dagarna. Jag räknar dagarna tills min födelsedag iaf. hehe 24 dagar kvar som F14. Haha vad weird det låter egentligen.. Hela P12 osv. Aja, Har varit hemma från skolan nåra dagar. Min rektor frågade om jag ville uppträda på skolavslutningen och jag sa ja, men har börjat tvivla på det nu. Inte säker på om jag vill längre.. Har inte tränat på låten men den är inte svår heller men jag vet inte riktigt, vet inte om det är försent och ändra sig nu.. !? Någon som går i skogåsskolan som kan hjälpa mig kanske hehe!? Mitt rum är ett rent helvete just nu. Måste försöka orka städa det snabbt som fan. Vill bli klar med rummet osv. få in min nya garderob och fixa tv:en. Måste sätta upp mina hyllor och fixa ett bord, kanske ett litet piano. haha, orkar inte. Kan kanske lägga ut en bild så får ni se hur det ser ut. ÄR skitlat verkligen.. Fan vad skönt det vore att ha en städerska som kom och fixade varje dag. Skulle vara skitbra. Och någon som kan läsa mina tankar om mitt rum och fixa det... haha. Skolav


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0