ALDRIG ADRIG MER DONKEN PÅ SLUSSEN!!

Hände mycket den här kvällen med Amanda, har pratat med polisen och har bland annat gjort min första Anmälning någonsin. Mamma fick komma och prata med dom. Sexuellt Ofredande. Första gången det faktiskt hänt mig. HAn kom från ingenstans och tog på mig och min kompis. Det finns vittnen till det hela och kameror som säkert fångat händelsen på bild. Hoppas att han får böta eller något sånt! Jag är arg och chockad och helt jag vet inte vad. Men ska till min pappa imorrn med Cilla ska prata med Tomas och Cilla imorrn om vad som hänt.
Är tydligen HORSTÄMPLAD i min skola med Amanda, eftersom killarna i vår klass spottar och kastar saker efter oss och skriker "HOROR"så fort dom ser oss. En av mina lärare har kollat in mig och Amanda och det gör mig bara mer och mer äcklad. Förstår inte hur man kan göra sånt!? Är verkligen arg och ledsen, ska ta och lyssna på peppande musik så jag blir lite gladare. SKa packa lite saker jag ska ha med mig till pappa. Skönt och komma iväg härifrån!! Ut till landet och ut till pappa!! TA det lugnt och kanske gymma lite eller så. Ska kolla någon bra rulle med Tomas också!! Men ha det bra kära läsare!!
AKTA ER OM NI GÅR PÅ DONKEN VID SLUSSEN SÄGER JAG BARA!!
- Sandra


Kommentarer
Anonym

Har du bilder från dagen? :)

2012-05-18 @ 10:11:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0