Falkenberg nu!!

Hej alla, kom till falkenberg igar men fick ingen chans att blogga. Just nu sover barnen ich jag tar det lugnt dom vaknar nog snart tror jag.. Wilbur fick ett ryck och ville fanga spindlar idag, vilket jag inte ville men gjorde det.. Har san sjuk spindekfobi for stora spindlar som tur ar sa vart det bara sma!
Men nar jag skule byta om igar till mjukisbyxor och en slapp t-shirt sa satt det en stor spindel mitt pa vaggen och jag stelnade till och stog och stirrade, jag visste ju att den inte kunde gora nagot men det var hur den kom in i rummet som jag grubblade over!! Eftersom om en spindel pa ett par cm. kom in sa kan ju flera sana spindlar komma in... Bad samuel och ta bort den och han sa ett det troligtvis var den storsta han hittat/sett i nya huset!! Nej nu ska jag ta vara pa den lugna tiden och kanske satta mig ute i den skona varma solen och dricka lite Beo kanske?! ;) haha, nej men blogga kanske sen maste ta hand om mina angels nu!!
Kram
-sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0