God Morgon!!

Börjar sent idag, ska ta en sväng till skolsyster och linda min fot kommer inte kunna ha gympa om jag inte har lindat den eller så haha. Det är ju sista veckan nu sen sätts betygen så jag måste plugga på nu!!! Ligger efter en del tror jag. Men är godkänd i alla ämnen förutom matten så den ska jag köra hårdast på haha. Vill ha godkänt vafan!!
Sitter och dricker redbull i hopp om att bli pigg haha. Lyckas väl halvdant. Har bestämt mig ska uppträda på skolavslutningen. Ska nog sjunga Hey Soul Sister. Ska ta en sväng förbi edward och fråga om jag kan få låna en gitarr att träna med hemma m.m Hoppas jag får det. Annars får väl han spela med mig istället haha. Nej men är rätt så taggad från att försvinna helt ifrån skogås. Byta skola och flytta. Bort från all skit haha. Ska ta en sväng hem och kolla hur det ser ut eftersom vi har målat om hela huset. Alltihopa. Så ja.. Kommer säkert gråta på skolavslutningen. Ska säga hejdå till Cilla, Jackie, .....a, Och alla mina gamla lärare!! Kommer sakna dom som fan. Men kommer att hälsa på då o då säkert. Men nu ska jag ta något och äta, är jättehungrig haha!!
- Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0