God Morgon!!

God Morgon alla, vaknade för ett tag sedan för att säga hejdå till Sara som skulle ber till GBG m.m så jag gick upp 7:15 typ... jättetidigt haha. och jag har ju inte heller skola idag eller imorrn!! Får se om jag går på Onsdag eller inte eftersom vi är framme vid Centralen 23.55 och jag kan inte sova hos min farmor eftersom jag varken har busskort eller remsa på mig.. så måste försöka få mamma och hämta mig eller något sånt!! och jag kommer oavsett inte vara hemma förenst 00,30 och då hinner jag bara sova bågra timmar gå upp o grejjer så vet inte om jag ska gå eller inte jag menar annars har vi ju studiedag torsdag och fredag. Men tror att jag stannar hemma på onsdag och kanske ta en sväng förbi nya skolan och se vad det är för människor som går där haha!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0