Morsdag!!

Hej alla, är nog inte ensam om ett "mamma firande" idag? ;) Blev väckt idag av att mamma ville gå på brunch med mig och Sofie, Sebbe. Så vi gick på Jazzbrunchen på Södra Teatern på Mossebacke. Inte mycket till gångväg.. Vilket var väldigt skönt!! Fick såna skavsår på konserten av mina skor. Så vi gick ner till SKrapan och köpte ett par flipflops till mig haha. Ska köpa ett par ballerinor också. På onsdag ska jag till Farsta för att göra en sak. HEMLIGT!! Nej men berättar efteråt. Folk som träffat/sett mig m.m vet vad det är!! Sen på torsdag ska jag förhoppningsvis till grönan med Amina!! Och lyssna på Timbaktu eller hur han nu stavas haha ;) var så länge sen vi sågs så om det går kommer det bli skitkul!! Hon ska kanske även följa med mig till Farsta på onsdag!! Är skitglad. Det är en positiv sak iaf. ;) Aja nu ska vi äta lite mat haha.
- Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0