One Direction Next Door!!

Hej, rubriken förklarar det mesta. OCH JA DET ÄR SANT!! Dom är i Sverige, och dom är studion i mitt grannhus och har kollat på en lägenhet där tror jag eftersom dom kanske ska köpa osv. Men Polisen har satt upp stängels runt hela gatan var tvungen att prata med en polis och berätta vilket nummer jag bodde på och allt sen blev jag följd halva vägen till min port osv. Och alla blir galna som måste stå utanför stängslet. Men dom ska typ åka hem imorrn. Men jag såg hela bandet igår. SKITKUL!! Känns lite häftigt sisådär ;)
Just nu spelar jag deras skiva "Up All Night" på hög volym och dricker Choco Cappuccini och hör när alla 1D- Fans skriker och jublar och sjunger hahah. Är ensam hemma till halv sju skönt spela lite musik osv. Skönt med Fredag också. SKulle bli sjukt glad om 1D köpte en lägenhet här. Det är ett fint område ute på Söder. Mossebacke med typiskt Svenska gamla hus so why not liksom?.. Och alla mina kompisar är som galna haha. Stog och berättade om det för ett par och dom blev helt galna av avund haha. Men jag satt i mitt fönster och drack kaffe och hade filt på mig och satt och kollade efter alla galna skrikande och sjungade och gråtande och svimfärdiga fans. Haha. Gal1!!!
- Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0