Player är för nybörjare, Kärlek är för proffs!

Hej alla, har haft en grovt dålig uppdatering de senaste dagarna. Förlåt..
Har varit i skolan idag, men Amanda är bortrest i GBG så på håltimmarna drar jag till min gamla klass och snackar med kompisarna där och mina gamla lärare. Linda, min gamla mattelärare väntar barn såg jag idag :) Grattade henne. Pappa ska vara med halva dagen med Tomas med mig i min skola på onsd. - torsd. Me = HAPPY!!
Så får han se hur det är nu i skolan m.m Se vad han säger om lärarna osv. Haha får nog blickar från lite här och där när jag går där med 2 st. stora biffiga killar ;)
För er som inte vet hur min pappa och Tomas ser ut, here's some pic's :
Bild ifrån lördags/söndags!!
Lördags/Söndags!
Lite bilder på Tomas! :
'
Rygg!!
HÄr är en bild på han och hans tjej Rebecka :
GOD NATT BLOGGEN!! SKRIVER IMORRN<3
- SANDRA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0