Saker ni kanske inte visste om!?... ;)

Jo eftersom denna blogg fungerat så tänkte jag skriva lite mer om "vem jag är osv." låter fånigt men ja!!

1. jag älskar och rita/måla.. Gör alltid det när jag T.ex när jag är glad,ledsen,sur eller arg haha. Kan lägga upp någon bild imorrn på någon bild jag gjort!?

2. Jag älskar musik!!
ska faktiskt hämta hem ett piano ifrån Dannes bror Micke snart. Ett August Hoffman Stockholm piano som intealls är så stort. Jag spelar piano men även gitarr med. Har en gitarr hemma som jag ska lämna in på 4sound för att byta ut strängarna och stämning!! Jag skriver även egna låtar. T.ex inlägget "damn i love you" det var några snuttar ifrån en låt jag skriver som heter "Summer Nigths". Kan fota så får ni se själva. Ska göra något gitarrkomp till den osv. Kanske kan lägga upp någon videosnutt när jag djunger den sen!? haha får se om jag vågar!!

3. Jag Har Araknofobi och Aknofobi tror jag det heter. Dvs spindelfobi och höjdskräck haha. Är riktigt nojig när jagska flyga eller så.. Inte så kul och ligga i halvgråt när flyget startar haha. Spindlar går bra om dom är pyttesmå men om dom större än 1,5 cm. går det inte snabbt förenst jag är borta skrikandes vanligast!!

4. Jag älskar att fota!! Men min kamera är trasig så ska spara ihop pengar till en systemkamera hade jag tänkt haha!! En kamera som jag verkligen skulle vilja ha är Nikon D7000 systemkamera + 18-200 mm Med VR Objektiv!! men den kostar 15 490 :- så det blir spara ett tag då. Men den jag tänker köpa så småning om är nog Nikon D1300 systemkamera + 18-55 mm med Objektiv. Den kostar c.a 3 690 :- inte så farligt haha. Kan nog lägga upp en och annan bild sen när jag hittat mina usb-minnen haha.

5. Jag hatar ochdå menar jag verkligen hatar att städa.. Haha men vem gör inte haha. Nejmen jag brukar nästan alltid ha stökigt rum eller brukade har faktiskt börja sköta mig med det där mer och mer, vilket jag är glad över hehe!!

6. Älskar och skriva berättelser!!.. T.ex håller jag på med en story som finns i min gamla skola som lärare tyckte var jättebra som heter Branden. Håller på med en hemma på min gamla laptop som heter Release Me. Som handlar lite om komplex sex, killar m.m teenage stuffs you know!!

7. Jag det Engelska språket!! Har faktiskt även försökt lära mig lite brittisk Accent haha. Det har lyckats ett par gånger.. Men annars brukar man tydligen enligt dom lärare jag haft genom engelska höra att jag är svensk när jag pratar engelska!! Det är jättekul haha.

8. Jag tar medicin för sömnen.. Alltså sömnpiller har även prövat lugnande också. Dem pillerna jag tar nu heter Circadin och Melatonin. De "lugnande" pillerna jag tog förut hette Concerta och Strattera. Andledning till att jag tar/tog lugnande och sömnpiller är för att jag har ADHD och Atypisk Autism!! Dem flesta frågar vad är "Atypisk Autism" för något?? Det är en liten del av Aspergers Syndrom.. Dem flesta kanske har sett " I Rymden Finns Inga Känslor" .. Killen det handlar om har då Aspergers Syndrom.. Och nej jag är inte som han utan om man tänker att detta är Aspergers Syndrom : ---------- så är kanske Atypisk Autism ungefär såhär mycket av Aspergers : - . Så jag är inte något Aspergerbarn som man inte får röra haha.



- Sandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0