Gute Morgen!

Hur mår ni?
 
Jag mår bra iaf. 
 
Var det bara jag som satt klistrad vid tv-skärmen igår!?
 
One Direction var ju där och uppträde för er som inte vet ;)
 
Fan vad coolt att se dom sjunga live. Jag har ju sett dom osv. förut men ändå! ;)
 
 
 
Jag fick deras autograf iaf. senast dom var här i grannhuset!! :D
 
 
 
 
 
Idag kommer Cilla hit, eftersom det är konfa imorrn! :D
 
Sara och Kevin kanske ska börja på våran konfa med. Kul med fler personer. Dags och lägga av med sprattet jag spelat honom nu kanske?! ;) Haha. 
 
Kom precis hem ifrån att ha handlat lite lördagsmys. Men ska dusha nu och sedan äta rester från gårdagens middag. THAIMAT! Kärlek :D 
 
 
 
 
PUSS!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0