COVER PÅ G

Morgon Gullisar!
 
Sitter i skolan och pluggar alla ämnena. Det är sant. Har prov i allt och en massa inlämningar. 
 
 
Igår så fyllde ju min mamma år. Så hon fick iphoneskal av mig eftersom hon inte har något och behöver det. Hon vart jätteglad och i förrigår så firade Danne henne och hade köpt med sig smörgås tårta och en räkmacka till mig eftersom han var osäker på om jag gillade det eller inte.
Han hade också köpt med sig en stor bukett rosor och mamma älskar blommor haha. Men hon fick ett par snygga höststövlar också!
 
Måste börja kolla på lite varmare höst/vinterskor. Har ju mina converse men det börjar ju bli kallare och kallare för var dag som går. Har mina höstklackar också men dom är kanske lite för "fancy" att ha i skolan? Brukar ni ha höga klackskor i skolan? :)
 
Ungefär såna här skor skulle jag kunna tänka mig att ha!!

Det blir att dra ut på stan med mamma nu haha! :)
 
Nej, men angående rubriken. Så har jag planer på att göra en cover på någon låt. Vet inte vilken än. Men ni läsare får jättegärna kommentera om ni tycker/vill att jag ska göra en cover på någon låt. Kan dock inte alla men kan nog lära mig dom flesta. Men i allafall ikväll så blir det en cover! :D Roligt va!? ;)
 
 
Nej ska nog plugga nu!! 
 
 
 
PUSS!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0