FULLT UPP!

Hej sötisar!
 
Förlåt att jag inte skrivit något förenst nu. Har verkligen haft fullt upp hela dagen. Var skolan men hämtade aldrig min dator. Har gått och sökt praktikplats idag. Gick inge bra. :( Åkte vid tio i fyra in till hötorget och gick till C.U.M Clubwear. Men dom tog tyvärr inte praktikanter efter att några andra som praktiserade där snodde en massa saker.  
 
Så jag drog mig tillbaka till Skanstull för att gå till Friskis och Svettis.
Dom tog inte heller praktikanter.
 
Så gick in och kollade på en födelsedagspresent till min älskade Cilla som blir 15 år imorrn. Spännande!! Ska fira henne på fredag med några andra tjejer. Myysigt! Hade inte tillräckligt med tid för att kunna hitta något. Cilla om du läser det här så kommer din present INTE UPP PÅ BLOGGEN!! ;) 
 
Sen åkte jag till Slussen och gick till min Konfirmation. Kom hem för en timma sen. Har fikat och sjungt. Myys, mys!! Aja nej ska ta och äta något nu!! 
 
Tagen för någon vecka eller två! ;)
 
 
 
PUSS!


Kommentarer
cilla♥

hihhihihihihhihihihih längtar<33333333333333

2012-10-02 @ 21:34:57
URL: http://cillalove.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0