GRATTIS!!

Hej sötisar!

Cilla fyller ju år idag!! Min stora tjej haha! :D

Har känt henne i typ 3-4 år nu. En superfin och vacker vän. Supersnäll och trevlig. En av få vänner man kan vara helt sig själv mig!! Gått igenom en massa med henne. Allt från en massa falska rykten till småtjafs och kärlek. Inte att hon och jag varit kära i varann eller så, utan kärleksproblem vi hjälpt varann med. Men iaf. hon fyller 15 år idag!!

Byxmyndig osv. Får gå på skräckfilmer på bion och lagligt sett köpa energidrycker hahah. Fast det gjorde man när man var typ 13 år med men ändå!! ;)

Hon har också en blogg!!

Tycker att alla som läser detta ska kika in där! :D Bra Sötisar!!

 http://cillalove.blogg.se/

Gammal bild på oss för två år sen.. SKILLNAD!! 
Hatar att jag började fixa med mina ögonbryn!! Hade redan helt okej ögonbryn!! ÅHH! 

PUSS!!



Kommentarer
cilla♥

åå älskling tack! jag ångar inget med dig älskar dig bebis!♥ längtar till fredag!♥ hihi vi har alltid så kul tsm!♥

2012-10-03 @ 20:52:42
URL: http://cillalove.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0